studentlivet.blogg.se

Ice Scream

Publicerad 2013-05-14 18:54:22 i Vardag

Rådiggar min nya isform. Från Lagerhaus.
 
Är ni taggade inför eurovision nu då? Nä, inte jag heller, men jag kommer nog att kolla ändå, det är ju faktiskt Sverige som håller i det. Idag var jag vikarie, vilket betyder att jag slutar tidigt. Hann faktiskt till mormor och morfar för att äta pannkakor tillsammans med min kusin. Trevlans. Den här veckan jobbar jag inte så mycket, så då passar jag på att göra massa saker som är gött att ha gjort, typ fixa müsli, dammsuga, leta nya jeans osv. Mina favoritjeans gick tyvärr sönder förra veckan, så måste hitta ett par nya jag kan bosätta mig i. Ni vet hur det är, man har femton par byxor men bara tre par som man faktiskt använder. Borde verkligen rensa ur de jag inte använder, men det blir ju så tomt då! Kommer behöva göra det innan Uppsala anyway, så förr eller senare får det bli av. Köpte faktiskt ett par jeans på JC igår, men när jag kom hem kändes de inte så bra som i affären, så ska lämna tillbaka dem och fortsätta letandet efter de perfekta jeansen. Haha, jag vill inte ens slänga bort de jeansen som gick sönder, IFALL det skulle gå att laga dem på något sätt. Ojoj, jag är som mormor och morfar, de slänger aldrig något. På stan köpte jag mig även en trevlig isform och en fotfil. Ska sitta i fotbad framför eurovision har jag tänkt, och sen fila fossingarna och måla tånaglarna. Sen är det bara att ta fram sandalerna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela