studentlivet.blogg.se

Dör mensvärksdöden

Publicerad 2013-04-13 23:20:00 i Vardag

Planritning på Sernanders väg 12. Efter lite googlande så tror jag att det är såhär min lägenhet ser ut. 19 små kvadrat och ett pyttepentry utan ugn. Hur de kan hyra ut lägenheter utan ugn förblir ett mysterium...
 
Det skulle ha varit en fin dag idag. En dag då jag umgicks med goda vänner och njöt av livets goda ting. Istället gjorde sig moder natur påmind med en överjävlig mensvärk. Hade i alla fall trevligt några timmar hemma hos Malin, vi lagade lamm och satt och snackade skit ett bra tag. Vi försökte även komma överrens om en film att se, men de vi kunde komma överrens om fanns inte att hyra ännu. Att det ska vara så svårt att se en film i goda vänners lag. Daniel var snäll och körde hem mig och bäddade ner mig i sängen efter några timmar. Ont i magen och illamående är inte att leka med. Efter ett par timmars sömn mådde jag i alla fall bra nog att beställa en pizza och se slutet av Se upp för dårarna. Mysfilm! Såg även Trädgårdsdrömmar på TV4play sen, när jag ser sånt längtar jag verkligen till hösten då jag ska börja utbilda mig till landskapsarkitekt. Borde verkligen diska nu, gjorde inte det igår kväll, hmmm
 
Btw, blev väldigt besviken på stadsbibliotekets utbud av inredningsböcker idag. Inte en enda bok om Compact Living...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela